1. Novosti iz Zaklade
  2. Društvo za robotiku Istra u svibnju organizira besplatne radionice robotike

Društvo za robotiku Istra u svibnju organizira besplatne radionice robotike

Društvo za robotiku Istra u svibnju organizira besplatne radionice robotike

U sklopu projekta „STEM udruga za popularni STEM“ Društvo za robotiku Istra će za vrijeme u svibnju organizira besplatne radionice robotike za učenike/ce 4. - 6. razreda osnove škole.

Ukupno trajanje radionica će biti 30 sati s istom grupom učenika, a održavat će se u prostoru Industrijsko-obrtničke škole Pula u Centru za praktičnu robotiku Pula (adresa Rizzijeva 40) u sljedećim terminima:

- 06.5.2023. godine (četvrtak) od 08:00 do 13:10 h (6 školskih sati)

- 13.45.2023. godine (petak) od 08:00 do 13:10 h (6 školskih sati) i

- 20.4.2023. godine (utorak) od 08:00 do 13:10 h (6 školskih sati)

Radionice robotike će voditi Dragan Pantić, dipl.ing.elteh., voditelj Centra za praktičnu robotiku u Puli, dugogodišnji nastavnik Industrijsko-obrtničke škole u Puli i predsjednik Društva za robotiku Istra koji je nedavno primio Državnu nagradu tehničke kulture "Faust Vrančić" za razvoj robotike u Istri i promicanje znanosti kroz izvannastavne aktivnosti.

Polaznici će tijekom radionica koristiti opremu Fischertechnik koja je nabavljena u okviru projekta EU projektu te će od konstrukcijskih elemenata (kao lego) sastaviti i programirati razne modele kao što su semafori, igre svjetla, rampa za parking, garažna vrata, mašina za štancanje, klima uređaj za regulaciju temperature. Također, polaznici će moći sudjelovati i na 10. Robotrci na prstenac.

Ukupna vrijednost Projekta „Snagom Tehnologije, Edukacijom i Motivacijom udruga za popularni STEM – STEM udruga za popularni STEM“, UP.04.2.1.10.0065 je 2.462.021,59 kn, od čega je 2.092.718,35 kn sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda. Projekt sufinancira Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske. Sadržaj ove objave isključiva je odgovornost Zaklade za poticanje partnerstva i razvoja civilnog društva.

Povratak na prethodnu stranicu