Korporativno volontiranje
Korporativno volontiranje je dio društveno odgovornog poslovanja tvrtke. Volonterske aktivnosti koje obavljaju zaposlenici tvrtke ne moraju se odnositi i biti povezane s djelatnošću tvrtke, već mogu biti usmjerene ka rješavanju konkretnih problema i odgovaranju na konkretne potrebe lokalne zajednice. Stoga, osnovne vrijednosti ideje korporativnog volonterstva su solidarnost, tolerancija i odgovornost prema zajednici.
Korporativno volontiranje, odnosno volontiranje zaposlenika se odnosi na volonterske aktivnosti zaposlenike neke tvrtke koji se odvija u radno vrijeme ili u organizaciji tvrtke u kojem rade. Volontiranje zaposlenika poslovnog sektora u radno vrijeme podrazumijeva da oni:
-
pružaju svoju stručnost na korist neprofitnog sektora ili pojedinaca ili
-
volontiraju u akcijama koje nisu usko povezane s njihovim područjem rada, ali odgovaraju na neku od potreba/ problema zajednice
Zašto korporativno volontiranje?
-
ukazuje na društveno odgovorno poslovanje
-
izgrađuje se tim
-
povećava produktivnost
-
smanjuju se troškovi
-
jača se povezivanje s klijentima
-
stvara se dobar ugled u društvu
-
poboljšava se javni imidž i potiče potražnja
-
zaposlenici razvijaju nove vještine
-
ukazuje se zaposlenicima da su vrijednosti volontiranja ujedno vrijednosti vaše tvrtke
Koristi za zaposlenike:
-
Unaprjeđenje osobnih vještina i vještina vođenja
-
Smanjenje izolacije i povećanje interakcije zaposlenika na različitim razinama funkcioniranja poduzeća
-
Dodavanje na osjećaju raznovrsnosti i zadovoljstva te povećanje osjećaja samopoštivanja
-
Unaprjeđenje doprinosa zajednici od strane zaposlenika


Zaklada za poticanje partnerstva i razvoja civilnog društva