1. Novosti iz civilnog društva
  2. Ostavi dobar trag: Erste banka organizira program edukacijske i mentorske podrške

Ostavi dobar trag: Erste banka organizira program edukacijske i mentorske podrške

Ostavi dobar trag: Erste banka organizira program edukacijske i mentorske podrške

Treća je godina kako Erste banka organizira program edukacijske i mentorske podrške neprofitnim organizacijama Ostavi dobar trag sa svojim partnerima – Zakladom Solidarna, Social Prudence Consultingom, Panda komunikacijama i Erste zakladom. Program je to u kojem se organizacije podučavaju kako postići financijsku otpornost i kako prikupiti sredstva za svoje programe.  

Program Ostavi dobar trag osmišljen je za neprofitne organizacije, koje svojim djelovanjem pozitivno utječu na društvo te koje već imaju ili razvijaju proizvod ili uslugu. Bitno je da je organizacija upisana kao aktivna u Registrima neprofitnih organizacija, da posluje u skladu s pozitivnim važećim zakonima i da nije u blokadi, stečaju ili likvidaciji

Programom Ostavi dobar trag  želi se pomoći neprofitnim organizacijama da ostvare i unaprijede svoje djelovanje i da svojim korisnicima pruže još više. Edukativnim i individualnim mentorskim pristupom naučit će kako:

  • izraditi ili unaprijediti društveni poslovni model,
  • kreirati strategiju za prikupljanje sredstava,
  • ispričati svoju priču – bila ona osobna, organizacijska ili priča korisnika te
  • unaprijediti predstavljanje na digitalnim kanalima.

Za sudionike programa osiguran je edukacijski program u tri modula.  Program se sastoji od edukacija, radionica i individualnih mentorskih sati.

  1. Sa Zakladom Solidarna obrađivat će se organizacija poslovnog društvenog modela i primijeniti odgovarajuća teorija promjene u poslovanju.
  2. Sa Social Prudence Consultingom analizirat će se financijsko zdravlje svake organizacije te pripremiti detaljan plan aktivnosti za prikupljanje sredstava namijenjenih konkretnom dijelu poslovanja.
  3. Od Panda komunikacija moći će se naučiti kako pridobiti pozornost i podršku donatora. Za to je potrebno znati kako ispričati svoju osobnu priču, uživo ili digitalno.  

Nakon ova tri modula organizirat će se predstavljanje fundraising kampanja pred stručnim žirijem. Tri najbolje organizacije osvojit će nagradu u ukupnoj vrijednosti 9000 EUR. Prijave sudionika trajat će od 2. do 22. rujna 2024. godine.

Više infomacija i detalje pronađite klikom ovdje.

Povratak na prethodnu stranicu