1. Novosti iz Zaklade
  2. U Puli održan sastanak svih partnera na projektu D’Basket

U Puli održan sastanak svih partnera na projektu D’Basket

Međunarodni partnerski sastanak svih partnera na projektu D'basket održao se 4. i 5. prosinca u Puli. Sastanak je osim financijskog dijela projekta te preostalih aktivnosti koje je potrebno izvršiti do kraja provedbe, bio usmjeren prezentaciji rezultata s održanih razmjena učenika u rujnu ove godine, a na kojima su učenici učili o robotici i medijskoj pismenosti te razvijali tehnike snimanja i obrade videa.

Poseban naglasak na partnerskom sastanku bio je i na priručniku za učitelje, profesore i stručne suradnike u odgojno-obrazovnim ustanovama, koji se sastoji od tri razvojna puta kroz primjenu pristupa neformalnog obrazovanja u osnovnoškolskim kurikularnim ili izvankurikularnim aktivnostima. Priručnik je zapravo skup “alata” ponuđenih kako bi postali “nastavni alati” koji ukazuju na proces koji može dovesti do postizanja boljeg ishoda učenja (u konkretnom slučaju, prepoznavanje i razvoj osobnih vještina). Upravo integracija alata, procesa i obrazovnog pristupa čini ovaj alat obrazovnim resursom.

Priručnik će od strane Zaklade, OŠ Veli Vrh i Grada Pule - Pola biti predstavljen na regionalnoj konferenciji u siječnju 2019.

Također je dogovoreno kako će se finalna konferencija projekta D'Basket održati 10. i 11. svibnja u gradu San Dona' di Piave, kada će se ponovno okupiti svi partneri, učenici i učitelji.

Podsjetimo se: projekt D'Basket je projekt financiran kroz program Europske unije Erasmus+  a dao je priliku da škole, u suradnji sa svojim osnivačima (gradovima) i udrugama zajedno rade na neformalnim načinima rada sa djecom, ubacivanjem takvih alata i metoda u formalno obrazovanje te da se putem razmjena upoznaju i umreže učenici i profesori tih škola.

Cilj je ovoga projekta razmijeniti dobre i inovativne prakse i zajednički razviti interdisciplinarne obrazovne metoda kako bi se jačale vještine učitelja u cilju poboljšanja njihovih kompetencija za rad s raznovrsnim grupama učenika ponajviše onih sa slabijim uspjehom i rizikom od isključenja u ranoj fazi obrazovanja. Ali i jačati vještine učenika provođenjem različitih inovativnih metoda u redovnoj nastavi kako bi se razvijala znanja vezano za poduzetništvo, multimediju i toleranciju.

Povratak na prethodnu stranicu