1. Novosti iz Zaklade
  2. Promicanje korporativne filantropije putem korporativnog volontiranja

Promicanje korporativne filantropije putem korporativnog volontiranja

Korporativno volontiranje podrazumijeva volonterski rad zaposlenika nekog poslovnog subjekta koji se odvija unutar radnog vremena ili u organizaciji poslovnog subjekta. Radi se o aktivnosti društveno odgovornog poslovanja, u segmentu društveno odgovornih odnosa sa zajednicom.

Poslodavci putem korporativnog volontiranja mogu pridonijeti lokalnoj zajednici dvojako: omogućujući svojim zaposlenicima da pružaju svoju ekspertizu pro bono ili uključivanjem zaposlenika u društvene akcije koje nisu usko povezane s njihovim područjem rada, ali pridonose rješavanju društvenih ili ekoloških problema.  U Hrvatskoj je korporativno volontiranje češće u podružnicama stranih kompanija.

Temeljna načela korporativnog volontiranja su solidarnost, humanost i odgovornost prema zajednici.

Korporativno volontiranje pridonosi podizanju zadovoljstva zaposlenika, produktivnosti, lojalnosti, osjećaju pripadnosti te razvijaju timskog duha. Korporativno volontiranje pridonosi ne samo društvenoj zajednici, već prvenstveno samom poslodavcu.

Najveću prednost korporativnog volontiranja poslodavci vide u razvijanju timskog duha i saznanju da se nekom pomoglo, zatim u doprinosu podizanju zadovoljstva zaposlenika, dok samo u manjoj mjeri smatraju kako volontiranje promiče imidž tvrtke.

Povratak na prethodnu stranicu