1. Novosti iz Zaklade
  2. Nastavak održanih radionica o digitalnom marketingu u 2019. godini

Nastavak održanih radionica o digitalnom marketingu u 2019. godini

Protekla dva dana Zaklada je u Pazinu i Puli održala radionice o digitalnom marketingu za udruge i druge neprofitne organizacije koje je vodio Tomislav Pancirov, stručnjak za digitalnu komunikaciju s višegodišnjim iskustvom rada s najvećim klijentima u regiji. Tomislav vodi svoj posao za digitalno komunikacijsko savjetovanje, predaje na cjeloživotnom obrazovanju Ekonomskog fakulteta u Rijeci te vodi osobni blog www.TomislavPancirov.com i YouTube kanal.

U sklopu projekta SOS kojeg Zaklada provodi u suradnji s Gradom Pula, Udrugom mladih i Alumni FET Pula i Zakladom Slagalica, Zaklada je u razgovoru s raznim neprofitnim organizacijama, posebice udrugama koje se bave mladima, uočila veliku potrebu za edukacijom djelatnika i članova udruga o digitalnoj komunikaciji i marketingu.

S obzirom na današnji način života i svugdje prisutnom digitalizacijom, razni digitalni alati i društvene mreže postale su „must have“ ukoliko želimo privući određenu ciljanu skupinu, pogotovo kada se radi o mladima. U moru raznih sadržaja svakodnevno objavljivanih i share-anih, bitno je znati kako istaknuti svoj sadržaj i što treba, a što ne treba učiniti kako bi došli do ciljane skupine.

Polaznici radionica u Pazinu i Puli mogli su saznati osnovna pravila te trenutne trendove digitalnog marketinga i okruženja kako bi najbolje mogli iskoristiti društvene mreže te koji su dostupni besplatni alati i resursi za izradu web stranica, editiranje fotografija i videa i pronalazak sadržaja. Odlična radionica s puno mogućnosti postavljanja pitanja, na koje je Tomislav spremno odgovarao završila je vježbom izrade digitalnog komunikacijskog plana. Polaznici su na taj način imali priliku vidjeti kako izgleda promocija nekog događaja, targetiranje ciljane skupine te na što je potrebno obratiti pažnju. Jako je važno da promotor uvijek ima na umu koju ciljanu skupinu želi privući i što je njihova potreba koju na neki način rješava svojim projektom i komunikacijom.

S obzirom na dojmove i komentare nakon održanih radionica, Zaklada će u 2019. godini svakako nastojati održati nastavak istih te će Tomislav produbiti teme za koje su sudionici iskazali veći interes i/ili neznanje.

                                                    

Povratak na prethodnu stranicu