1. Novosti iz Zaklade
  2. Korporativno volontiranje

Korporativno volontiranje

Korporativno volontiranje je dio društveno odgovornog poslovanja tvrtke. Volonterske aktivnosti koje obavljaju zaposlenici tvrtke ne moraju se odnositi i biti povezane s djelatnošću tvrtke, već mogu biti usmjerene ka rješavanju konkretnih problema i odgovaranju na konkretne potrebe lokalne zajednice. Stoga, osnovne vrijednosti ideje korporativnog volonterstva su solidarnost, tolerancija i odgovornost prema zajednici.

Korporativno volontiranje, odnosno volontiranje zaposlenika se odnosi na volonterske aktivnosti zaposlenike neke tvrtke koji se odvija u radno vrijeme ili u organizaciji tvrtke u kojem rade. Volontiranje zaposlenika poslovnog sektora u radno vrijeme podrazumijeva da oni:

  • pružaju svoju stručnost na korist neprofitnog sektora ili pojedinaca ili

  • volontiraju u akcijama koje nisu usko povezane s njihovim područjem rada, ali odgovaraju na neku od potreba/ problema zajednice

Zašto korporativno volontiranje?

  • ukazuje na društveno odgovorno poslovanje

  • izgrađuje se tim

  • povećava produktivnost

  • smanjuju se troškovi

  • jača se povezivanje s klijentima

  • stvara se dobar ugled u društvu

  • poboljšava se javni imidž i potiče potražnja

  • zaposlenici razvijaju nove vještine

  • ukazuje se zaposlenicima da su vrijednosti volontiranja ujedno vrijednosti vaše tvrtke

Koristi za zaposlenike:

  • Unaprjeđenje osobnih vještina i vještina vođenja

  • Smanjenje izolacije i povećanje interakcije zaposlenika na različitim razinama funkcioniranja poduzeća

  • Dodavanje na osjećaju raznovrsnosti i zadovoljstva te povećanje osjećaja samopoštivanja

  • Unaprjeđenje doprinosa zajednici od strane zaposlenika

 

Povratak na prethodnu stranicu