1. Novosti iz Zaklade
  2. Javni natječaj za idejno rješenje javne instalacije u svrhu promocije filantropije

Javni natječaj za idejno rješenje javne instalacije u svrhu promocije filantropije

Centar za građanske inicijative Poreč (u daljnjem tekstu Naručitelj) poziva sve zainteresirane pojedinke/pojedince, umjetnike/umjetnice i studente/studentice, razrede, škole, druge autore i autorice i sve koji se tako osjećaju (u daljnjem tekstu Autori/ice ili tim) da se prijave na natječaj za najbolje idejno rješenje javne instalacije u svrhu promocije filantropije.

Natječaj se provodi u sklopu projekta „Filantropija – oslonac održivih zajednica“, financiran kroz natječaj „IPA 2012 Poticanje inovativnih oblika filantropije u lokalnim zajednicama za potporu održivosti organizacija civilnog društva financiranog od strane EU i sufinanciran od Ureda za udruge Vlade RH".

Nositelj projekta je Zaklada za promicanje partnerstva razvoja civilnog društva Istarske županije dok je Centar za građanske inicijative Poreč partner, uz Udrugu za razvoj civilnog društva SMART, Primorsko-goransku županiju, Grad Rijeku, Grad Umag i Pučko otvoreno učilište Buje. Projekt će se provoditi do 31. ožujka 2017. godine u Istarskoj, Primorsko-goranskoj, Karlovačkoj i Ličko-senjskoj županiji.

Ovaj natječaj ima za cilj putem javnog poziva doći do kvalitetnog, izvedivog rješenja koji bi predstavljao Filantropiju kao pojam i komunicirao, promovirao, senzibilizirao, informirao i educirao o pojmu filantropije građane/ke 6 gradova sa 6 istih koncepata privremenog ili trajnog rješenja te koji će osigurati veliku vidljivost za javnost i medije.

Vrijeme postavljanja radova (koncepata): krajem rujna 2016.

Tema javnog poziva je FILANTROPIJA.

Javni poziv je otvoren u dvije kategorije:

  • Zadani koncept – LABIRINT FILANTROPIJE
  • Otvoreni koncept - prijedlog po izboru Autora/ice ili tima

Na javni poziv se mogu javiti Autori/ice ili tim: pojedinci/pojedinke, umjetnici/umjetnice i studenti/studentice, razredi, škole i svi građani/ke koji su inspirirani temom Filantropije pojedinačno ili skupno (kao tim)

Broj prijava po pojedinoj kategoriji je neograničen.

Autor/ice odabiru kategoriju za koju se žele natjecati, nije obavezna prijava u obje kategorije.

Kriteriji za obje kategorije:

  • rješenje dobro komunicira važnost filantropije
  • inovativnost i originalnost
  • dojmljivost vizualne prezentacije
  • jednostavnost rješenja
  • jasno prikazano i prezentirano rješenje
  • mogućnost jednostavnog transporta
  • interaktivnost
  • korištenje recikliranog ili eco-friendly materijala
  • dugoročnije rješenje koje može biti vani bez nadzora na svim vremenskim uvjetima

VIŠE INFORMACIJA O POZIVU MOŽETE PRONAĆI NA SLJEDEĆEM LINKU

Povratak na prethodnu stranicu