1. Novosti iz Zaklade
  2. Crowdfunding kampanje za lokalne zajednice - primjeri dobre prakse

Crowdfunding kampanje za lokalne zajednice - primjeri dobre prakse

Crowdfunding kampanje za lokalne zajednice - primjeri dobre prakse:

1. Buba Bar

Kada je riječ o vidljivosti, ovo je svakako jedna od najpoznatijih crowdfunding kampanja u RH te je riječ o kampanji koja je pokrenuta sa socijalnim ciljem, odnosno s ciljem zapošljavanja osoba s down sindromom koje spadaju u kategoriju teže zaposlenih osoba. Crowdfunding kampanja Buba Bar je provedena na platformi Indiegogo te je početno planirano prikupljanje 67.229,00 kuna (postavljen je fleksibilan cilj), dok je na kraju prikupljeno 113.086,00 kuna. Kao i kod većine prethodno analiziranih kampanja, riječ je o crowdfunding kampanji s nagradama.

2.  Križevački sunčani krovovi

Projekt Križevački sunčani krovovi je prvi projekt grupnog ulaganja po modelu mikro zajmova. Svaka zajednica može proizvoditi energiju iz lokalno dostupnih izvora i tako što manje ovisiti o uvoznoj nafti i plinu, odnosno biti energetski neovisna. Svi možemo koristiti resurse sunca, vjetra i ulagati u proizvodnju ne samo energije nego i stvaranje novih lokalnih vrijednosti, prilika i radnih mjesta.

Ulaganjem u ovaj projekt, osim financijskog povrata na ulaganje, potiče se razvoj lokalne sredine i stvaranja zelenih poslova koji će sudjelovati u realizaciji projekta, smanjuje se negativan utjecaj na okoliš i zdravstvene probleme koji proizlaze iz korištenja fosilnih goriva. Ulaganjem se povećava energetska nezavisnost i sigurnost lokalne zajednice.

Model ulaganja u projekt funkcionira na principu mikro zajmova. Građani mogu uložiti novce u projekt davanjem zajma Zelenoj energetskoj zadruzi, na period od 10 godina, s kamatom od 4,5 % godišnje.

Više o crowdfundingu možete pronaći na sljedećem linku.

 

Povratak na prethodnu stranicu