1. Novosti iz Zaklade
  2. 5 savjeta za uspješnu digitalnu komunikaciju: Prijavite se i saznajte više na radionici u Pazinu!

5 savjeta za uspješnu digitalnu komunikaciju: Prijavite se i saznajte više na radionici u Pazinu!

Digitalni kanali i marketing omogućili su nam pokretanje projekata iz temelja uz vrlo mala ulaganja bilo da se radi o komercijalnom ili neprofitnom sektoru. Ključne postavke, alati i koncept su isti, a jako je važno uvijek imati na umu koju ciljanu skupinu želimo privući i što je njihova potreba koju na neki način rješavamo svojim projektom i komunikacijom.

Kako nam prenosi Tomislav Pancirov, stručnjak za digitalnu komunikaciju s višegodišnjim iskustvom rada s najvećim klijentima u regiji, moramo proizvoditi sadržaj za digitalne kanale koji je koristan jer će u protivnom ostati nezapamćen:

„Dajte svojoj ciljanoj skupini nešto kvalitetno što žele gledati, čitati, slušati i uz to im dodajte informaciju koju ste inicijalno odlučili prenijeti. Razmišljajte kako svaka poruka koju šaljete mora imati besplatnu dodanu vrijednost za osobu koja je konzumira jer jednostavno imamo previše buke u komunikacijskom kanalu i postali smo jako izbirljivi oko toga što s pozornošću pratimo.“

Uz to Tomislav nam je izdvojio i 5 praktičnih savjeta na koje morate paziti ukoliko želite postići dobre rezultate u svojoj digitalnoj komunikaciji:

Budite autentični – toliko se ovo ponavlja, a sadržaj koji vidimo to nikako nije. Iskrenost se prepoznaje u stvarnom pa tako i u digitalnom svijetu. Ne želite biti kopija, pronađite svrhu u onom što radite i to napravite najbolje na svoj način. Kako sve kreće od proizvoda i usluge tako se nastavlja i na ostale marketinške te komunikacijske alate.
Društvene mreže nisu za nije monolog nego dijalog – slušajte što vam ciljana skupina govori, budite sretni ako se žale na nešto i imaju prigovor to znači da im je stalo. Cijenite ih i napravite promjene sukladno tome. Najgore što vam se može dogoditi je da ne znate zašto nema rezultata, a nitko vam ništa ne komentira.
Dosljednost je nužna – pazite na sve što komunicirate i radite, tek ćete tako stvoriti vrijedan brend kojem kupci vjeruju. Inače ćete biti kao ljudi koji jednog dana pričaju jedno, a drugog dana drugo. Osim priče naravno trebate to sve i primijeniti – odgovorni ste za sve uključene u proces pa pazite s kim i kako radite.
Alati zahtijevaju ulaganje – od savjetnika za komunikacije, brending, izrade strategije, influencera, dizajnera, medija… Ne možete očekivati rezultate ako ništa ne uložite. Možete uložiti svoje vrijeme i znanje ako ga imate, a ako nemate trebate pronaći stručne suradnike.
Sve dobro istražite i testirajte – prednost digitalnih komunikacija je da sve možete testirati s malim budžetima. Dobro sve istražite, provjerite iskustva ljudi i educirajte se. Naravno ovo ne znači da rezultati moraju doći isti tren, za brending primjerice treba više vremena i ulaganja da bi postigao svoj cilj. Nemojte biti nestrpljivi u procesu.

U dosadašnjim razgovorima s raznim neprofitnim organizacijama koje rade s mladima, Zaklada je uočila potrebu o nužnoj edukaciji članova organizacija o digitalnom marketingu i drugačijim načinima komuniciranja sa mladima. S toga, ovoga tjedna Zaklada organizira i radionicu o digitalnom marketingu usmjerenu upravo djelatnicima i članovima organizacija mladih i koje se bave mladima kako bi poboljšale promociju i vidljivost svojih organizacija.

Obzirom da su prijave za radionicu u Puli popunjene, više o ovom uz konkretne primjere, alate i praktičnu vježbu možete i sami doznati uživo od Tomislava ako se prijavite na radionicu u Pazinu koja će se održati u utorak 11. prosinca od 14 do 18 sati u Društvenom centru "Veli Jože". Sudjelovanje na radionici je besplatno, a prijave su obavezne i šalju se na e-mail: zaklada@civilnodrustvo-istra.hr.

Povratak na prethodnu stranicu